Skolan

Under tiden jag bosätter mig i USA kommer jag självklart gå i skola där (hela grejen som utbytestudent). skolan jag är inskriven i är en relativt liten skola, med bara 520 Elever. Skolan är, till min fördel, en väldigt aktiv skola. Med det menas att det finns många "after school activities" på skolan, det vill säga olika aktiviteter så som sporter, kör, matteklubb osv. Det jag håller på klura på nu är vad jag vill välja, i och för sig är det långt kvar innan jag ska välja, men kul att börja tänka lite iaf.

Några klubbar jag inte kommer välja är:

  • Speech (vilket jag antar går ut på att hålla tal)
  • Math League (Om du sett meangirls vet du hur den funkar)
  • Spanish Club (Efter som jag inte kan spanska känns det ologiskt att va med i den)
Sedan finns det även några klubbar som jag inte riktigt förstod vad de innebär... men för utom det känns det flesta aktivitererna riktigt roliga, vilket gör mitt val såååå mycket svårare! Kan säga att jag för första gången på flera år längtar efter att somaren ska ta slut och jag får börja skolan... Trots att jag ser fram emot sommaren galet mycket!!


(random bild från förra sommaren)

Kommentarer
Postat av: Lydia

Sommaren får man aldrig tala illa om det vet du mycket väl! jag antar att denna incedent gör ett undantag godkänt!

2012-03-27 @ 20:19:51
Postat av: Lydia

Sommaren får man aldrig tala illa om det vet du mycket väl! jag antar att denna incedent gör ett undantag godkänt!

2012-03-27 @ 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0