SPORTLOV!!!

Om några timmar drar jag i väg till stockholm för att träffa min käraste syster Emma. Hela mitt lov är packat med roligheter från början till slut, vilket känns väldigt roligt! Vill hinna göra så mycket som möjligt med de människor jag tycker om som mest nu i vår. Försöker kompensera upp det faktum att jag sedan inte kommer träffa någon av dem från på nio månader... För det är ju trots allt människorna här som kommer gör det svårast att lämna och då vill jag i alla fall ta med mig massor av härliga minnen.


Nee nu ska jag ta och packa det sista innan jag drar i väg mot huvudstaden!
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare!

lägg ut dagrns outfit poeten;)

2012-04-14 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0