Halloween!

US näststörsta högtid har precis tagit plats, Halloween. En högtid som går ut på att få godis och bli skrämd. Vissa hus satsar riktigt mycket och gör hela gården till en gravplats osv. Andra har bara några få pumpor utan för huset, men alla har haft något halloweenigt. Något som är väldigt populärt under halloween är hayrides. För er som inte vet vad en hayride är så ska jag försöka förklara. Man sitter på en vagn med hö och åker i mörkret och saker hoppar fram och skrämmer livet ut än. Måste tilläga att de får röra dig, men du får inte röra någon.

Jag gick trick and treating med The Paulsson family. Glömde tyvärr minneskortet hemma i datorn, så har inga bilder… Hur som haver, det var överdrivet mycket barn ute på trick and treating, folk gick med flera plastkassar fyllda med godis. Precis som på film! 

 
Hoppas mina fina mobilbilder kan ge en bra bild på hur husen ser ut! :)

Kommentarer
Postat av: Lydia

läskigt

2012-11-07 @ 18:00:52
Postat av: Hanna N

Fy vad kul allt lät! Hade ni huset pyntat mycket? :)

2012-11-07 @ 23:13:37
Postat av: Rakel

Läskiga fejk-gravplats/kyrkogårds-hus.. :o
Hade dött om jag åkt en såndär hayride!! Gah!

2012-11-08 @ 13:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0