Oktober

Väldigt mycket saker har hunnit hända sedan mitt senaste inlägg. Det är så mycket att jag valt att dela upp det. Nu ska jag ta och berätta om saker som hänt under oktober månad. 

Volleybollen säsongen har slutat. Vår sista match var för ca två veckor sedan. Sista hemma matchen var väldigt speciell, det var Senior night (en hyllning för de i min årskurs). Vilket innebar att innan matchen fick vi gå fram inför publiken medan de lästes upp lite information om oss och sedan fick vi varsin blomma och varsitt paket. 

Bild: Alla seniors i volleyboll (Jag är i mitten)

Bild: Mitt lag innan sista matchen


Efter som jag har en fotoklass, ta jag med mig kameran till skolan varje dag. Glömmer dock borde den till mesta dels. Men har några få bilder som visar lite hur skolan ser ut på insidan. 

Bild: Matsalen (dock inte under min lunch)


Förra veckan hade teaterfolket sin höstteater, The Wizard Of OZ. Var dock inte tillåtet att ta bilder under uppträdandet, vilket var lite synd. Men smyg tog en, hehe. 

 
Ska avsluta nu, men håll ögonen öpnna för har hänt en hel del mer! 
 

Kommentarer
Postat av: Lyida

wow wisard av oz och du smygfotade haha

2012-11-06 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0