Move 2013



Förra helgen spenderade jag med delar av min ungdomsgrupp. Vi åkte in till the Twin Cities för en Missionsresa/Ungdomskonferens. Helgen var fylld av bra musik, en talare från Chicago och volontär arbete. Varje undomsgrupp blev på Lördagen assigned a certain outreach. Min grupp tillsammans med två andra från området jobbade på en Thriftshop i tre timmar. Vi jobbade väldigt effektivt och innan vi lämnade räknade dem ihop att vi samlat ihop ungefär $ 10 000 vilket är ca 72 000 Svenska kronor. Var en väldigt lärorik helg. Upplevde massa häftiga saker. Är verkligen lyckligt lottad att ha hittat så otroligt många underbara människor under mitt år!

Kommentarer
Postat av: Annki

Uppdatering från balen! HALLÅÅÅÅÅ!

2013-05-02 @ 18:54:57
Postat av: Hanna N

Uppdatera din gås! :)

2013-05-17 @ 12:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0