Groundhogs day!

I Lördags firade vi groundhogs day här i USA. Groundhogs day är en dag då ett litet djur (groundhog)
kommer upp ur marken. Om det är soligt och djuret ser en skugga betyder det att är det sex veckor kvar av vinter, men om det är molnigt betyder det att våren kommer tidigt i år.. eller något sånt! Vi firade den dagen samman bunden med Joshs tioårs dag! 

Bild: Josh

Jag och Michelle (min värdmamma) hade gjorde jätte söta små cupcakes! Tror det eller ej så gjorde jag alla groundhogs på toppen, trots att jag inte hade en blekaste aning om hur en groundhog ser ut! 

 Bild:Josie

Idag är jag hemma från skolan för ska till läkaren om ett litet tag. Behöver nämligen kolla upp min förkylning, har varit sjuk lite för länge... Troligen är det inget allvarligt, men kan ändå vara bra att kolla upp! Efter sjukhus besöket måste jag skynda mig till skolan för hinna med bussen till en basketmatch. Denna vecka kommer vara smockfull med massor av aktiviteter plus tre matcher. Kommer bli en kanon vecka!

HAPPY GROUNDHOGS DAY EVERYONE! 


Kommentarer
Postat av: Lydia

Du har inte nämnt att du vart sjuk! hoppas det inte är illa ställt! kul snygga cupecakes!

2013-02-05 @ 17:41:09
Postat av: Emma the best

Du är så duktig du! Puss på dig

2013-02-06 @ 12:59:03
Postat av: Annki

Det blir till att spara receptet så att vi kan testa här hemma...

2013-02-07 @ 18:44:05
Postat av: Rakel

Duktig du är Emelie :) Såg väldigt gott ut!

2013-02-11 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0