Prom

Vart ska jag börja... Har en hel del att säga, så håll i hatten! Denna dag/kväll var helt underbar, dock sjukligt varm! Vaknade tidigt på morgonen och blev upphämtad av en kompis, vi åkte hem till en frisör från kyrkan som gjorde mitt hår. Sedan åkte vi vidare till en annan kompis där jag bytte om och blev sminkad. 

Kort tagning tog Jag och Andy (min prom date) hos min kompis Lindsay tillsammans med stora delar av vår vän grupp. Var väldigt roligt, men lite irriterande eftersom ingen vet hur man tar bra bilder... Klockan 2.30 pm åkte vi till skolan, tog lite mer bilder, innan vi gjorde oss redo för grand march. Grand March är lite som röda mattan hemma i Umeå. Skolans gympasal var dekorerad och fullsmockad med folk på läktarna. Sedan gick vi par en efter en och visade upp oss för alla runtom kring. 

Sedan förflyttade vi oss alla till fyra olika bussar och blev eskorterade till själva prom stället. Prom höll till ca en timme från där vi bor. Var otroligt vackert där, låg just vid en sjö osv. Resten av dagen bestod av att dansa, spela kort, photobooth och massa mer. Var en sådan dag som känns som en film. Hade inte kunnat bli bättre! 

Vi kom tillbaka tillskolan kring 02.00 på morgonen. Då åkte Jag, Andy och några av mina vänner hem till Sarah och såg film till sent in på natten/tidigt på morgonen. Perfekt! 

Finns massvis med bilder på fejjan så lägger bara ut några få. Har inte hunnit redigera någe riktigt, men det får ni leva med! 

 
Ha det bra! 

Kommentarer
Postat av: Hanna N

VAD SNYGG DU ÄR!!! puss

2013-05-24 @ 19:09:04
Postat av: Sofie Kollberg

oh such a beauty!!

2013-05-25 @ 21:56:52
Postat av: Emma the best

På näst sista bilden kan man tro att ni är vampyrer du och Andy...

2013-05-25 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0