Sista skoldagen

Som en Senior på skolan hade jag och min årskurs vår sista skoldag ca en vecka innan resten av skolan. Det var fredagen 24 maj. Denna dag var inte bara the seniors last day utan även traktor day. Alla tog sina traktorer, samt falk till skolan och parkerade dem på skolparkering. Varje traktorfölje hade rustat upp med vattenbalonger osv, vilket ledde till vattenkrig innan lektionerna började. Här kommer två bilder från min traktortur till skolan.


Alla lektioner var väldigt annorlunda denna dag, speciellt orkesterlektionen. Alla hade tidigare beställt pizza som vi fick levererade till klassrummet, vi åt pizza tillsammans och kollade på lejonkungen. Otroligt mysigt! På andra bilden kan ni se vilka i min årskurs som var med i orkestern. Orkesterlektionerna var helt klart min favorit lektion under vårterminen. Fantastiskt fina människor!



Under hela vårterminen åt jag som tidigare nämnt lunch med samma personer, vilket är dem på bilden nedan. Det var relativt mycket drama i denna grupp. the silent treatment, de blev ovänner, sen vänner igen osvosv. Jag var aldrig med i själva dramat, men det var lite underhållande att vara åskådare till det hela! 


En annan lektion som jag gillade en hel del var psykologilektionerna, hade en jätte bra lärare inom det ämnet. Så tog även en gruppbild med människorna i den klassen! (bilden längst ner)



När dagen var slut och hela skolan hade återvänt till sina skåp kastade alla vi seniors upp papper i luften, skrek och jublade. Väldigt roligt! Resten av dagen spenderade jag några av mina vänner. Helt klart en godkänd sista dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0